fimoland

znam da imam smisla za "gubljenje vremena" ali još nisam definirala u šta ću točno gubiti vrijeme.Rezultat toga je hrpa perlica,komadi žice,bočice akrilne boje,komadići fimo mase,hrpa konaca i igala za heklanje i štrikanje ma ima svega :) i svakoga dana u svakom pogledu sve više napredujem plus.hr

kolovoza 07, 2006

ljetna gužva po malo jenjava















proljeće i jesen su moja godišnja doba.
ove vručine u meni bude samo želju za ljetnom hibernacijom ;)

pomalo dolazim svijesti i počinjem fimofantazirati (marmoriranje mi je jako lijepo sjelo, svaki puta dobiješ novu šaru-treba samo znati stati sa gnječenjem na vrijeme ;), a trenutno sam u fazi kamenčića i nepravilnih oblika što zajedno čini mi se paše)i petljati po žici
s koliko uspjeha prosudite sami :D


skupila sam hrabrosti i prijavila se za charm bracelet swap (ovo je probni uradak)
no hvata me fjaka kad vidim uratke drugih cura po njihovim blogovima --uredno slinim gledajuči prekrasne stvari
(nadam se da ću jednog dana shvatiti kako se stavljaju linkovi u ovaj blog, tako da ih imam na dohvat ruke )

3 Comments:

At 09 kolovoza, 2006, Anonymous Beky said...

Sve je prekrasno, a osobito mi se sviđa leptirić! :)

 
At 10 kolovoza, 2006, Anonymous Ignis said...

Oh, vidim novi radovi... Ima tu zanimljivih stvarcica... :)

 
At 15 kolovoza, 2006, Anonymous Anonimno said...

Kamenčići su super izašli. Leptir je predivan.
Amal

 

Objavi komentar

Links to this post:

Stvori vezu

<< Home