fimoland

znam da imam smisla za "gubljenje vremena" ali još nisam definirala u šta ću točno gubiti vrijeme.Rezultat toga je hrpa perlica,komadi žice,bočice akrilne boje,komadići fimo mase,hrpa konaca i igala za heklanje i štrikanje ma ima svega :) i svakoga dana u svakom pogledu sve više napredujem plus.hr

kolovoza 14, 2006

hy



kako sam samo ovo uspjela --užas!!! (mislim na post prije)

ima još nekih noviteta









ovim zelenim kamenčićima sam prezadovoljna, jedna je ogrlica (stil one s ametistom otišla prije no što sam je uslikala) sad čekam ideju kako da ukomponiram ostatak perlica

5 Comments:

At 14 kolovoza, 2006, Anonymous Ignis said...

Svidaju mi se ove zelene perliceeee! :) To je imitacija zada ili? :)

 
At 15 kolovoza, 2006, Blogger ribica said...

a kaj ti ja znam :))

malo sam mijesila i to ti je to :)

kamenčići su mi trenutna okupacija

 
At 21 kolovoza, 2006, Anonymous annie said...

odlične su zelene perle :) možda da ih ukomponiraš u neki (bakreni?) charm bracelet? i jako mi se sviđa onaj bakreni leptir :)

 
At 23 kolovoza, 2006, Blogger ribica said...

e vidiš !!! dobra ideja :) netko će dobiti narukvicu od njih

 
At 28 kolovoza, 2006, Anonymous Vana said...

Zelene perle su predobre :)

 

Objavi komentar

Links to this post:

Stvori vezu

<< Home